Skrócony regulamin reklamacji

1. Klient może złożyć reklamację, jeżeli zostanie stwierdzona wada fizyczna produktu przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.


2. Reklamacji nie podlegają produkty, których stan został naruszony z winy Klienta, na przykład na skutek niewłaściwego sposobu prania lub innych uszkodzeń mechanicznych odzieży.
Zasady prania przy użytkowaniu odzieży marki Rosnę Szybko to ogólne zasady związane z praniem tkanin bawełnianych:


3. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient zobowiązany jest do przesłania produktu wadliwego wraz z oryginalnym potwierdzeniem zakupu (paragon fiskalny, faktura) na adres właściciela wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na stronie Sklepu Internetowego rosneszybko.pl lub pod linkiem:


4. Właściciel zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 10 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przedmiotu wraz z kompletem dokumentów (formularz reklamacyjny + potwierdzenie zakupu). W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią niezasadności reklamacji, natomiast jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sprzedawca uwzględnia żądania Klienta zwracając gotówkę za zakupiony towar lub wymieniając go na nowy w tym samym przedziale cenowym.

Polecane
SzopySzopy
45,00 zł69,00 zł
TelefonyTelefony
45,00 zł69,00 zł
KropelkiKropelki
59,00 zł
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel